Jippieeyey

Sista provet avklarat för det här året, sista redovisningen avklarad för det här året samt sista skoldagen avklarad för det här året =D Happiness x 1000.

Började dagen med 2 timmars plugg tillsammans med Linnéa, Alexandra och Hanna. Gick fint o sen var det provet i mikrobiologi. Endast fem stycken frågor. Nu tänker ni kanske att det är litet o visst är det det. Men det var 10 och 15 poängs frågor vilket alltså innebar att man var tvungen att skriva typ ett a4 som svar på varje fråga. Segt!
Vi hade även vår lektion om abort idag. Det gick helt okej..Blev bara så irriterad när vi hade klassdiskussion om abort var okej eller inte. Det fanns dom som tyckte att om en 16 årig full tjej blev våldtagen och våldtäkten resulterade i en graviditet så skulle tjejen inte få göra abort för det var hennes eget fel att hon blev våldtagen eftersom att hon var full. ?????? Fattar ni hur nån kan säga så? Totalt  vrickat! Det blev en hel del diskussioner i klassen vill jag lova.

Eftermiddagen har jag spenderat med Lina i badhuset där vi solade och sen med Martina på Hälsohuset där vi självfallet gymmade. Sen efter gymmet körde jag ett spinningpass så nu är jag helt slut. Skulle kunna somna när som helst men det ska jag inte för jag har 6 stycken 90210 avsnitt att kolla på =D wiiiho.

Have it! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0