Jag är nöjd

Dagen har spenderas med Herr Baumer i stora staden Stockholm. Vi gick runt o letade massa julklappar. Är helt nöjd med mina inköp. Der blev en hel gjort, dock några kvar men skönt att det mesta är klart för jag hatar verkligen julstressen. Skulle bra gärnat velat köpa nån julklapp till mig själv också men kände lite så dumt så här innan jul. Tänk om nån har köpt det jag köper liksom. Det vore ju inte så kul :P Iaf, vi hann med en lång lunch på McDonalds också. Intressana diskussioner om tex hur man helst skulle vilja dö. Ja, jag vet rätt sjukt men heey, doesn't matter =)

Sen har jag hämtat upp min biljett till juldagen. Det blir nog skoj.

Jag spinnade förut också. Mkt kul. Segt att jag glömde vatten bara höll på att dö av törst. Sen lurade jag hem Viveka på bubbelbad och kollande på vår nya favoritserie 90210 =D

Imorgon är det dags. NV-Hooligans gör sig redo till kamp i innebandyturneringen. Det kommer bli blod, svett och tårar  ;) Vi ska vinna, vi ska ta dom! haha.

 Återkommer imorgon när jag berättar att vi vann innebandyturneringen ;)

Sov som prinsar och prinsessor mina vänner <3



Planen ska skrida i verket och det måste gå snabbt. Måste det. Måste verkligen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

planen måste funka! så stolt jag är över oss :) Natti gullan

2008-12-11 @ 23:03:58
Postat av: Maija

Vad har ni för plan? :O

2008-12-13 @ 10:42:52
Postat av: Linda

Den e grym :P Kan berätta när vi ses,som jag hoppas är snart !

2008-12-13 @ 11:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0