Jag är ett fiasko

Jag bestämde mig för utgång igår. Var laddad til tusen först men sen var det som att gå in i en vägg. Tröttheten tog över, jag somnade o tog tåget/bussen hem till min sköna, varma säng. Blir kanske utgång ikväll istället om Linnéa pallar för ännu en utgång. Det hoppas jag att hon gör =) Om inte så lär det bli en riktigt lugn kväll. Är återigen själv hemma så det lär jag ta vara på lika bra som förra gången. Chips, katterna, soffan, tv och jag själv såklart. Oslagbar kombination!

För övrigt så vaknade jag typ precis. Sov 10 tim, såå skönt o välbehövligt. Ska väl snart hänga med far min och kolla på hockey. GIK vs Sudret (tror jag iaf =P). Hoppas pappa bjuder på inträde och korv annars hänger jag inte med, så det så.

Förresten, det är kul att folk skriver kommentarer men varför anonymt? Var stolt över ditt namn!

Vi hörs kamrater!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0