Jag är bäst ingen protest

Oja, jag hade rätt. År 2008 års idolvinnare blev Kevin =) Tråkigt med ännu en ballad som vinnarlåt dock.

Inget intressant att delge er, mer än att jag har varit helt ensam o övergiven ikväll (om man bortser från katterna då). Åt upp en hel chipspåse, ett antal juleskum samt låtit en massa Schweppers American Ginger Ale rinna nedför min strupe. Det sistnämnda är sjukt gott, min nya favoritdricka kanske? Näää, Ramlösa med skogsbär är nog godast. För övrigt lär väl helgen kanske fortsätta i samma anda som denna trevliga kväll om inte det inte bowling, bio eller något annt skoj med LSD  =)

Nu ska min hjärna få arbeta lite mer än vanligt, om det nu är möjligt förstås =S

Sov så gott o dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0