inte alls kul

Visst har alla såna dagar då man känner sig konstig? Eller? Man känner sig liksom helt orkeslös eller nåt. Sån dag har jag nog idag. Jag orkar inget. Orkar inte vara trevlig, inte ens mot Johan när han säger att han kan åka hit imorgon för att umgås med mig en stund o det är ju snällt. Orkar inte åka ner till Gnesta o umgås med mina vänner. Orkar inte med pappa trots att han är på ett strålande humör. Orkar inte duscha. Orkar inte plugga fast jag verkligen, verkligen borde. Orkar inte ens fixa mat o jag som inte ätit sen klockan halv 7 i morse. Konstig alltså.

Men men nåt måste jag väl göra av den här kvällen. 

Först ska jag nog sova lite till.


Kommentarer
Postat av: Maija

Välkommen till min värld ;)

2008-12-13 @ 10:43:42
Postat av: Linda

Haha tack så mkt =P

2008-12-13 @ 11:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0