I wish you all the luck

Björn åkte precis hem. Han hjälpte mig att tvätta bilen o sen sjöngs det sing star. Uppspelningarna var väl kanske inte överdrivet vackra. Inte enligt mamma o Jennie iaf :P

Gårdagskvällen spenderades på Dalgatan 5 tillsammans med Viveka, Lina och Emil. Lussebullsbak stod på schemat. Dom blev delikata vill jag lova. Vi kollade på idol o spelade kotten också. Jag o Emil sög rent ut sagt på det. Förlorade rätt stort. Inte alls kul, speciellt när Lina o Viveka tar det så oseriöst o bara håller på att muppa sig. Men men jag gillar väl dom ändå ;) Sen åkte jag o Björn hem till moi. Det skulle kollas på film men jag somnade som en stock.

Ikväll vet jag inte vad som händer. Marty har ju haft facebook kontakt med sina Martylovers under veckan angående en fest som kanske ska hållas ikväll. Har dock inte hört mkt mer om det.  Men men, ska iaf hem till Viveka sen o förbereda mat tills hon kommer hem från jobbet. Snällt va?

Just det jag fick G på matematikprovet för er som är intresserade. Wiie =)

En annan liten bagatell. Jag är numera lockhårig. Känns bra. Förändring är viktigt. Ska nog färga också.

Igår var första gången i mitt liv som jag åt upp ett helt äpple, o då menar jag verkligen ett helt. Med pinne, kärnhus o allt. En utmaning från Hanna o jag är inte sen att avböja. Smakade..hmm..äpple?!

Jag har inte köpt en enda julklapp än. Börjar får smått panik faktiskt. Skulle va skönt om man kunde beställa hem alla julklappar så att man slipper all trängsel i affären. Det vore smart affärsidé enligt mitt tycke.

Aja, jag ska väl ta en dusch eller nåt nu.

Ciao <3


 Kan man tänka för mycket?!
 

Kommentarer
Postat av: Johan Schwartz

Du tänker för mycket och för konstigt :)

2008-12-07 @ 15:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0