Happiness

Fy fan gott folk, vaknade precis och det var inte direkt ett skönt uppvaknande. Jennie försök till att bli singstar verkar uppenbarligen inte gå så bra!

Igår var det som alla säkert vet julafton. Den spenderades här hemma med mina familj och mina morföräldrar. Allt var precis som det brukar vara på julafton. Glögg, mat, Kalle, fruktsallad, kaffe, julklappsutdelning, spel och sen läggdags. Grymt mysig var det <3

Nu tänkte jag faktiskt skriva upp allt jag fick. Inte för er utan för mig så att jag kommer ihåg vad jag fick julen 08.

¤ Presentkort (H&M, Gina Tricot och Skogåsspa)
¤ Pengar
¤ Hårtork
¤ 3 par strumpor
¤ BH med matchande trosor x 2
¤ Örhängen x 2
¤ Halsband <3
¤ Plånbok
¤ Dansmatta + High school musicalspel
¤ Singstarskivor  x 3 ( Rockballads, 90´s och ABBA)
¤ Träningsväska
¤ Ansiktsprodukter

¤ Smink (ögonskugga, nagellack och puder)

¤ Stickad tröja

¤ Hårspray, tofsar, hudlotion, handcreme

¤ Påslakanset

¤ Aliasspel
¤ Narnia II

  Ja det va allt. En mycket mysig och bra julafton. Älskar att umgås med familjen och morföräldrarna. Vi spelade alias o så här lät det:

J: Vad har den här för färg? (jennie pekar  på vår bruna köksstol)
M: Ek.

J: Pappa jobbar med det här. Den är åttakantiig med ett hål i mitten. Du har en sån mellan benen.
Gissa vad det kan vara? Tror aldrig ni kan lista ut det. Haha!  Bra Jennie!

Sen var det morfar som inte kunde alla orden: " Det här ordet har jag ALDRIG hört talas om". Ordet var synth. Tårarna rann så det stod härliga till.

Sen att se far min på dansmattan gav oss också ett skratt.

Kvällen med andra ord full av skratt. Speciellet till alla rimmen. Vi rimmar hellre  än bra i den här familjen om man säger så =D

Dagen så här dan efter dopparedan kommer vara lugn. Steg ett är att köra bort Jennie från tv så att jag kan dansa. Sen blir det säkert lite mer julmat. Kvällen blir däremot allt annat än lugn. Party och dans så det står härliga till. Kommer bli grymt =D

Förresten Billie o Minna drar till Australien imorgon. Måste jag ens säga att jag är grymt avundsjuk.Tror inte det va. Fatta att vara borta tre månader från Gnesta i ett spännande land där solen strålar varje dag, kan det bli mycket bättre? Jaja önskar er iaf en fruktansvärt trevlig resa. Njut och ta väl vara på dom tre månader ni spenderar där . Ses i mars =D

Nej dags att kliva upp ur sängen kanske.


Kommentarer
Postat av: sis

för det första, jag sjunger gudomligt!

för det andra, Min förklaring på Alias för så nära perfekt som den kan bli!

för det tredje, du körde inte bort mig, jag gick självmant för att halsen värkte!

vara bara tvungen att rätta till alla fel i texten.

2008-12-26 @ 14:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0