Great great great

Tips nr 1: Måla inte naglarna i sängen. Det kan få förödande konsekvenser i form av en rosa fläck på påslakanet.
Tips nr 2: Skriv inte på tangentbordet direkt efter du lackat  naglarna. Det kan få förödande konsekvensker i form av repor i lacken.
Tips nr 3: Ät inte sånt som smular i sängen, typ skorpor. Det kan få förödande konsekvenser i form av irrtation när du kryper ner under täcket.
Tips nr 4: Tro inte att du är superwomen som kan klara av allt. Det kan få förödande konsekvenser i form av besvikelse på dig själv.

Tips nr 4 är passar riktigt bra in på mina ambitioner om att få en massa plugg gjort ikväll. Riktigt så bra som jag ville att det skulle gå gick det inte. Eller gjorde en av de tre punkterna och strök en av dom så har hypotetiskt sätt bara en av sakerna kvar men orkar inte ikväll så tar det nån annan gång :P

Nej nu ska jag fortsätta kika runt på tatueringar. Är rätt sugen på att göra en. Hittat ett par läckra :)

Sweet dreams I guess <3


Kommentarer
Postat av: H

jag som trodde du kunde de här med nagellacksmålning linda ;D

2008-12-10 @ 15:40:17
Postat av: L

Haha ja, jag kan det ju bättre än vissa andra iaf ;)

2008-12-10 @ 16:02:37
Postat av: Viv

Din nörd! haha

2008-12-10 @ 16:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0