Gourmet? Gormet? Gorme? Gourme?

Kan inte stava till ordet jag söker i rubriken. Någon som vet  hur det ord jag försöker stava stavas?

Iaf, har settat här vid köksbordet i 3 tim o dryga 45 min. Fortfarande inte klar. Det är riktigt svårt för jag måste läsa massa obegriplig text i både koranen och bibeln för att sedan försöka analysera det. Hua!

Nu till anledningen til rubriken. Jag åt nämligen en (rubrik) middag. Kall risgrynsgröt på korv, alltså sån där färdiggröt ni vet, med mjuk macka utan pålägg. Jag var helt enkel för lat för att göra något annat idag. Jag piffade faktiskt till risgrynsgröten med en mandarin. Då blev det ungefär som risalamalta. Fiffigt av mig.

Tillbaka till Noa, Abraham, Lot, Thamud och dom andra sköna lirarna. Yeah!

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0