din lycka är min lycka...

...in your dreams

Sitter hemma hos Vivvan nu. Klockan är jätte mkt. Jag är smått berusad. Inte överdrivet. Drack vatten de sista timmarna. Ville inte ha minnesluckor. Jag ogillar visst folk. Folk som gör sitt yttersta för att få andra att må sämre än dom redan gör. Är irriterad också. Önska mig all olycka. Visst jag fattar varför. tro det eller ej men det gör jag. Men snälla låt andra va. Gaah! Har helt ärligt haft en rätt tråkig kväll. Skulle kanske ha häng med B2 till stan. Dom verkade ha haft kul. 

Shit jag känner mig så grymt irriterad o allmänt ledsen över det mesta. Önskar att jag var en sån som skrek o slog sönder saker. Men icke...

Hade faktiskt skrivit ett jätte långt inlägg men kom underfund med att jag troligen skulle ångra det imorgon. Så jag sket i att publicera det. Men iofs så kan det inte direkt bli det värre, so what?!

Maija kom hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0