Besviken

Attans alltså, har sett fram emot 90210 hela dagen o så kommer jag på att jag redan sett dagens avsnitt. Typiskt ! Får väl belöna mig med Andra Avenyn istället för det säg att det blivit riktigt spännade.

Aja pluggandet gick väl sådär. Va sjukt trött så la ner mitt trött huvud på bordet ett tag, enbart för att vila lite, Rätt som det va var klockan kvart i fem o maten skulle lagas. För er som har en relativt låg intiligensnivå kan jag förklara att jag somnade =D Skönt, men nästkommande timmar blir lite jobbigare än förväntat men hey, jag är ju pigg iaf :P

Next: Mikrobiologi

Kommentarer
Postat av: sis

Du, jag borde ta en intensivkurs med dig gällande Svenskan. detta är ju skamligt!

2008-12-16 @ 18:16:19
Postat av: Anonym

Haha jo men jag skriver så attans fort vettu ;)

2008-12-16 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0