all alone

Gosh, jag är helt död. Så trött så att det svider i ögonen och jag har ont i huvudet. Tyck synd om mig någon!

Innebandyn idag gick inte riktigt så bra som jag hade hoppats. Vi vann två och förlorade två vilket alltså innebad att vi inte gick vidare till semi. Men men, då fick man ju åka hem istället :)

Kvällen är lite oklar än så länge. Vivvi hade fått för sig att jag bjudit in henne o halva Gnesta hem till mig på idol o bad men det stämmer icke. Så ni som på något vänster fick en inbjudan får leta annan sysselsättning till kvällen ;) haha Nä, men det lutar iaf åt idolfinalen. Eller rättare sagt det blir idolfinalen fast det är ju redan klart vem som vinner. Kevin måste det bara va. Go Kevin!

Nej nu ska jag sätta på ett avsnitt av 90210 o sen sova eller jag kanske tillomed sover innan för jag är sååå trött.

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0