Gefle =)

Efter mycket om och men bar det till slut av till Gävle. Det var jag o Vivvi som tog den lilla röda upp till våra nyfunna vänner. Vi fick sovplats hemma hos Linus så åkte först dit o lämnade vår alldeles för stora packning. Sen blev det middag på stan o därefter partaj hemma hos Sebbe. Vaknade upp vid 11 tiden i Linus enormt stora o sköna säng. O jag skojar faktiskt inte när jag sänger att hans säng är den absolut skönaste säng jag sovit i :P Iaf, dagen bestod av filmtittande o godis. Kvällen bjöd på singstar, gitarrspel, grillning o utgång. Mycket, mycket trevligt! När vi kom hem vid 3 tiden började jag o Linus koka makaroner o steka falukorv till allihopa o sen blev det snackande tills John Blund drog med oss till hans värld. Uppstigning vid 11..eller uppstigning o uppstigning vi vakna iaf o kollade på tv o snackade skit tills jag o Vivvi packade ihop o påbörjade färden hem till Gnesta. Tackar Vivvan o Gävleborna för trevligt sällskap o tycker det va grymt synd att Lina inte följde med...

Imorgon är det återigen skola. Som jag ogillar den. Jag har blivit så fruktansvärt lat o bekväm så får se till att ändra på det om jag inte vill att mina betyg ska sjunka i botten.

Förresten för att återkomma till citatet i ett tidigare inlägg så borde man försöka leva efter det. Liksom hade vi inte åkt till Gävle så hade vi ju tänkt  "jag önskar att vi gjorde" men nu kan vi tänka "jag är glad att vi gjorde". Äre nån som fattar vad jag menar lr? :P

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0