Slut för idag, tack för idag!

Nej nu ger jag upp! Har settat med den där gröna tråkiga kemiboken sen klockan 18 idag o har jag blivit nå klokare? Nää, inte ett smack. Usch, just nu avskyr jag kemi!

Jaja nog snackat om skolan. I morgon är det ju som ni alla vet högtidernas högtid nämligen valborg. Eller?! Nja det där med att valborg skulle vara högtidernas högtid stämmer inte riktigt. När jag var liten så sa alltid pappa att man ska fira in våren och det trodde jag ju på. Men nu på senare tid har jag börjat undra. Att 13 åringar (och många andra) super sig redlöstfulla (visst, några fejkar nog sin fylla) är det ett bra sätt att fira in våren på? Inte tycker jag det iaf! O sen den där brasan, vad ska det vara för kul med den? Några pinnar som brinner, ohh häpnadsväckande!

Nu förstår ni nog mitt, man kanske skulle kunna kalla det hat, mot denna högtid. Visst, det ska bli grymt trevligt att umgås med nära o kära men jag tycker iaf att högtiden är överskattad. Umgås med vänner kan man göra ändå =)

Dags för en dusch!

Swisssss


 Förresten så vill jag fortfarande ha hjälp med spektroskopin. Du med genihjärna, hör av dig snarast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0