Powerpoint

Blev nyss klar med min powerpoint presentation som jag ska ha på tisdag i education. Det jag ska stå o snacka om i 10 minuter är hur man blir läkare. Intressant för alla nötter i min klass som alla satsar på en karriär inom läkaryrket. Men va fan, det va enkelt o framför allt så är ju jag intresserad av det. Det kommer blir kanoners ska ni se!

Satt o sorterade lite kort förut o gjorde mappar till varje "korttillfälle". Lite kul att kolla igenom massa kort på alla snygga människor jag har till kamrater ;-) haha.

För övrigt så åker min familj till Gran Kanaria på onsdag så då blir jag själv hemma så sjukt skönt. Längtar nåt enormt!

Dags för Navy nu..

Heippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0