Long time ago

Ja nu var det minsan ett tag sedan jag skrev ner ett par rader om mitt intressant liv. Får försöka få liv i bloggen igen =)

Men men, vad har hänt i mitt liv sen sist. Det roligaste har helt klart varit fotbollslägret. Många sköna männsikor så det blev kanon. Jag har som vanligt pluggat en hel del, vart med Johan o kompisar. Även firat Vivvi som fyllt körkort o krogen. Kul för henne =D Undrar hur hon hade det på sin första utgång igår? o det största frågan hade hon rätt kläder på sig för utgång? ;-)
Jag har varit i Globen o kollat på Matilda när hennes lag spelade SM finalen. Sjukt kul verkligen (trots att Balrog förlorade) men det var coolt att se att innebandy kan fylla hela Globen. Det trodde jag inte!
Igår var jag o Hanna hemma hos Marcus på 18 års firande. Mycket trevligt o sen drog vi till ishallen o dansade järnet.

Ikväll blir det plugg, Andra Avenyn och One Tree hill =)

Have it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0