Helgen!

Helgen har bara sprungit förbi o nu är det ångest söndag igen, usch! Helgen har iaf vart kanon skön!

Fredag: Skrev klart engelska uppsatsen p började med education. Sen blve det nagelmålning och ett varm långt bad, mycket mysigt! Tidig sänggång pga tidig uppgång dagen därpå.

Lördag: Klev upp kl 07:00 o övningskörde in till Nyköping för att skriva högskoleprovet. ( Ja så ambisiös är jag faktiskt) Provet började 08:30 och slutade 16:20. Riktigt länge så i slutet var man helt slut fast dagen gick trots allt väldigt snabbt =) Själva provresultatet är väl sådär. Det gick iaf bättre än jag väntat mig =) Tror att jag fick 64 poäng av 122. Men men, det går  bättre nästa gång! Kvällen spenderades hemma hos Sandra tillsammans med Minna, Billie, Vivvi, Lina o Emma. Vi åt mat, dansade dansmatta, kollade på körslaget o snackade om allt mellan himmel o jord. Så sjukt skön lördagkväll alltså. Tack flickor! 

Söndag: Stod o sålde korv mm på fotbollsmatchen idag. Va ju sådär, men fick se en jätte bra match! Bra passningsspel o snack från laget. Jag är imponerad o utnämner gårdagensmatch till den bästa hittils i år. Efter första matchen blev det lunch på Thekannan o sen ner till Mossen för att kolla på en ytterligare match. Därefter blev det hemfärd o Johan följde med =D Kollat på One tree hill är väl det enda vettiga vi gjort under kvällen. Vi har mesta tagit det lungt. Det gjorde vi eftersomm att en av oss var väldigt trött pga för lite sömn under Wien resan o jag det var inte jag sa va på Wienresa!

Nej, nu blir det till att kolla lite AA =)

Kommentarer
Postat av: Johan Schwartz

Tack för en underbar dag, det behövdes verkligen!!

2008-04-07 @ 07:17:09
URL: http://johanschwartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0