Go for it, go!

Sjukt skön dag idag. En lektion men biologi o sen en kvarts engelskaredovisning därefter va skoldagen slut. Så jag passade på att spendera längre tid än vanligt hos sjukgymnasten o sprang faktiskt 4000 m, nytt rekord för mitt opererade knä =) En annan rolig sak jag måste berätta är att det kom fram en tant i omklädningsrummet idag o sa att hon jag jätte imponerad av mig för att jag tog i så mycket under träningen. Den tackar jag för. Jag är duktig, de ni ;-)

Sen fick jag o Vivvi skjuts av Johan hem. Stackars Vivvi hade fått en sticka i foten o kunde inte gå, haha! Så nu kan hon inte gå till skolan imorgon pga sin "skada". Hon är rolig hon! Fika på Thekannan blev det idag igen. Sällskapet bestod av mig själv, Johan, Hanna o Vivvi. Tog en räksallad o en bulle. Mycket gott!

Under kvällen har jag o Johan inte gjort speciellt mycket. Tagit det lugnt, snackat, käkat glass o vindruvor. Det va mysigt! Han åker till Wien imorgon så jag måste passa på att önska honom en trevlig resa o så hoppas jag att han umgås med mig på söndag. =)

Förresten är med i en tävling om en header igen. Check it out !

Sov gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Johan Schwartz

Åhhh, jag är sååå förälskad!!!!

2008-04-02 @ 22:45:36
URL: http://johanschwartz.blogg.se
Postat av: Viveka

Linda! Jag har förjävla ont ska jag säga dig. Föresten var det ingen liten sticka utan en stor träbit ;-) och nu har jag ett svart hål under foten, hjälp :O Ha en bra dag och tyck synd om mig tack ;-) pusss!

2008-04-03 @ 11:07:53
URL: http://vivekaahlstrand.blogg.se
Postat av: Martina

Bra att du gillar min dagens outfit... Snart på gång! ;)

2008-04-03 @ 14:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0