A promise is a promise

Dags att berätta om föregående helg. I fredags var Johan har o åt av min delikata mat o sen bar det av till Jesper var att umgås med lite folk. Mycket trevligt! =) I lördags var det gocart med innebandylaget. Hur kul som helst. Mitt lag kom två så jag är stolt över oss fast det hade ju vart bättre om vi hade kommit etta! På kvällen var vi några tjejer hemma hos Emma o spelade spel o snackade massa skit, visserligen kanske det spårade ut lite i slutet men jag hade grymt kul =) I söndags var det lång sovmorgon o sen plugg.

Nu till dagen! Började med en fika i form av pago jucie i på CentralCafet i Söderälje tillsammans med Vivvi. Sen körde jag på bilskolan, det gick finifint o han tyckte att jag hade utvecklats jätte mycket. Pluspoäng till mig tack! Sen till skolan o hade engelskaprov. O det var det enda vi gjorde under dagen för matteläraren var hemma med sjukt barn o education lärare var på kurs. Me like! Väl i Gnesta var det tänkt att jag, Vivvi, Lina o Johan skulle käka glass i vårsolen. Vi köpte glassen o slog oss ner på en varsin stol o vart fan tog solen vägen?! Den försvann. Så vi satt o huttrade under vårt fika.

1 april idag. Blev lite lurad förut när Björn sa att han skulle amputera benet. Hallå det skämtar man ju inte om, så jag trodde på det! ;-P Någon annan som blivit lurad?

Ha det bäst!

Jag vill att det här löser sig, mår så dåligt av det! <3


Kommentarer
Postat av: Viveka

Haha ofta han skulle amputera benet, lättlurade-linda ;-)

2008-04-01 @ 22:46:15
Postat av: Johan Schwartz

Det kommer att lösa sig!

2008-04-02 @ 07:09:46
URL: http://johanschwartz.blogg.se
Postat av: sanda

Hej! Du va med i min tävling förut om Headers. Har nu en ny tävling där man kan välja bland 6 st om du fortfarande är intresserad :) 6 gånger större chans att vinna! :) LYCKA TILL!

2008-04-02 @ 16:11:49
URL: http://eemotion.blogg.se
Postat av: Maija

Vad är det som har hänt? :S

2008-04-02 @ 20:47:46
Postat av: Johan Schwartz

Det löste sig :)

2008-04-02 @ 22:27:21
URL: http://johanschwartz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0